Πολιτική Επιστροφών

Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο αν τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν είναι ακριβώς στην ίδια κατάσταση (σφραγισμένα, δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία) που παρελήφθησαν και συνοδεία της απόδειξης λιανικής πώλησης αγοράς εντός 3 εργάσιμων ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία του εκάστοτε παραστατικού, αυτό τίθεται σε ισχύ για τις αγορές από το φυσικό μας κατάστημα.

Όσων αφορά την επιστροφή προιόντων- υπαναχώρηση αγοράς ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής: α) Επιστρέφει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και β) επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Η TEL4YOU υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά χωρίς επιβάρυνση και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επεστράφη στο καταστημα μας (Θηβών 248, Περιστέρι).

Σε τυχόν παραλαβή από τον αγοραστή ελαττωματικού προϊόντος ισχύουν οι παρακάτω όροι: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα μας: Θηβών 248, Περιστερι εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και το παραστατικό αγοράς. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος,  λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ.

Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία. Αν αποδειχθεί από το επίσημο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας, ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών – δυνατοτήτων.

Καλάθι αγορών

0
image/svg+xml

Δεν υπάρχουν προϊόντα.

Continue Shopping